Sayfalar

14 Şubat 2009 Cumartesi

TOSHIBA QOSMIO X305 - Q701

TÜRKİYE'DE İLK (Satışa sunuluş 25.07.08-Alış 01.08.08)
Detaylı inceleme yapmamamın sebebi detaylı inceleme yapılırken hep özellikleri şöyle şurası şöle denildiği için ben almaya başlamadan önce araştırmalarımı yetkililerin düşüncelerini,deneme yanılma yöntemleriyle aldığım performansı ve memnuniyetimi daha samimi anlıyacağınız için incelemeye gerek duymadım.başıma gelen her türlü olayı size sıcağı sıcağına yazdım.Sayıya pek bağlı kalmıyorum ben.yok vista puanıo şöle benchmark puanı şöle, Bence gerçeği yansıtmıyor.Hepsi ticari amaçlı devamlı parça almaya teşvik edici hareketşer.Çünkü Mercenaries 2 oyununun önerilen sistem gereksinimleri testinde işlemcim sınıfta kaldı.ama oyunu full ayarlarla açtığımda ufacık fps düşüklğü ve tekleme yaşamadım.Çok akıcı oynadım.sIRF BU YÜZDEN BAZI OYUNLARDA HEP TESTTE KALIYODU İŞLEMCİ YÜZÜNDEN AMA DENEME YAPTIĞIMDA FULL AYARLARLA HEPSİYLE OYNUYORUM.Yazdığım cevapları dikkatlice okursanız çok faydalı olabilir sizlere.Sayılara odaklanan insanlar olduğu için test sonuçlarını da yazdım.Şu ana kadar yazdığım tüm yazılarımı bulabilirsiniz.
Özellikleri imzamda mevcut.Sitesinde daha detayını bulabilirsiniz bu da linki
http://explore.toshiba.com/laptops/qosmio/X305
BUNLARDA RESİMLER.RESİMLERE ALDANMAYIN RENGİ GAYET CANLI BURDA SOLUK ÇIKMIŞ CEP TELEFONUNDAN ÇEKTİĞİM İÇİN




3dmark06
1280*800
AA : kapalı
Filltering : optimal
HLSL VS TARGET : 3_0
HLSL PS TARGET : 3_0
Repeat test : off

SM2.0 gRAFİC TEST : 2 OF 2
cpu Test : 2 of 2
HDR/SM3.0 G.Test : 2 of 2
Feature test : kapalı
Batch test : kapalı


x305- Benim puanım :
3D MARK : 7734
-SM2.0 : 3499
-HDR/SM3.0 : 3537
-CPU Score : 1838







Biri ekran kartı fanı,biri içeri hava akımını sağlayan fan diğeri de subwoofer.

1 yorum:

Lütfen yorumlarınızda argo yada küfür Bulunmasin,aksi takdirde yorumlarınız silinecektir..Yorum yaparken Yazim hatalari yapmaktan kaçının..

not:İsimsiz yorum yapmak isteyenler
Anonim seçeneğini seçerek yorum yapabilirler..